Quannu mi fermu cu sta Tupulinu mi pigghiu sta chiratta 'nda la manu e cantu a li persuni chiù vicinu, un fattu successi veramenti stranu un fattu cha a lu sentiri fa spaventu, giusta vendetta pi lu tradimentu.
'Nda un paiseddu chiamatu Turrentu, pruvincia d'Avellinu bellapuntu 'nta la strada che porta a Beneventu successi tali storia ca raccuntu pi curpa di una fimmima civetta, donna malvagia e digna di scupetta.
Pirchì era malvagia, pirchì era digna di scupetta, pirchì si fici zita cu Giuanni Accetta c'abitava 'nfrnti a la so porta, ma sparti d'iddu a Tanu dava retta perciò Giuanni un si la supporta, cusì dda sira Giuanni cu Tanu pi dda civettasi contrapigghianu.
ma pi furtuna slu a paroli, nun si grapigghianu, catanti genti c'eranu vicinu curreru tutti
(ecco signori, guardare il cartellone al primo quadro si vede Giuanni Accetta e la bedda ragazza, la bedda fidanzata ma una sira difgraziatamente Giuanni Accetta si ritira dal cinema e vede ad Angiliana che parla con Gaetano così ci sono state parole (al secondo quadro grardare parole, però solo parole, nessunu di li dui fici di manu
che tanti amici c'eranu vicinu, tutti curreru, ed accussì calmanu pi ddu mumentu lu bruttu distinu ma duranti la notti a Gaetanu darreri a la so porta ci sparanu.
E datu ca avevanu fattu chiacchiri cu Giuanni du ori prima quando hannu trautu mortu a Gaetanu, hannu arrestatu a Giuanni Accetta. La storia è lunga perche Giuani viene arrestato, condannato 20 anni e quando scappa dal carcere si vendica di due testimoni falsi, pagati; e la storia si sapi che sono stati pagati da un mafiusu miliardario quind Giuanni si vendica. La storia nopn si può cantare tutta.......
DA UNA TRASMISSIONE TELEVISIVA DI RAI3
|