AFFACCIA LU SULI
testo da "Raccolta di canti siciliani" di Vigo musica Nicolò La Perna
Affaccia lu suli e codda la stidda sintiti sta canzona quant’è bedda mi la ‘nsignò l’amuri picciridda chidda di diciott’anni la cchiù bedda mi va a la missa comu na cardidda lu caminari so d’un angiledda t’avissi a lu me latu, anima biddra, 'mmucca iu ti daria na vasatedda.
Sugnu darrè sta porta fazzu runna siti com’un pauni quannu sparma siti chiù bianca assai di na palumma chiù bedda un potti fari vostra mamma
Siti na funtanedda misa all’umbra ca quannu passu m’arrifriscu l’arma vui siti bianca, siti russa e biunna nata siti pi mia, cu manna manna
Siti na funtanedda misa all’umbra ca quannu passu m’arrifriscu l’arma t’avissi a lu me latu anima biddra 'mmucca iu ti daria na vasatedda.
|
SPUNTA IL SOLE
Spunta il sole e tramonta la stella ascoltate questa canzone perchè è bella me l'ha insegnata il mio amore, giovincella, quella di diciotto anni, la più bella; lei va alla messa come un cardellino il suo camminare è come quello di un angelo se ti avessi vicino, anima bella, in bocca ti dare un bacino.
Sono dietro alla tua porta e faccio la ronda siete come un pavone quando fa la ruota siete più bianca assai di una colomba più bella non potè farvi vostra mamma.
Siete una fontanella messa all'ombra che quando io passo mi rinfresco l'anima, voi siete bianca, rossa e bionda nata sei per me, a dispetto di tutti.
Siete una fontanella messa all'ombra che quando io passo mi rinfresco l'anima, voi siete bianca, rossa e bionda nata sei per me, a dispetto di tutti.
|